loading...
پارس بیست
آخرین ارسال های انجمن
hidden بازدید : 519 نظرات (1)

نام فیلم: برائت از مسلمانان (زندگی محمد رسول اسلام)

سناریست، تهیه کننده و کارگردان: سام باسیل (به انگلیسی: (Sam Bacile

محصول: 2011 ـ ایالات متحده آمریکا

زمان: 120 دقیقه

حامیان مادی: صهیونیست‏ها.

حامیان معنوی: «عصمت زقلمه» رییس دولت خودخوانده قبطی (هیئت عالی حکومت قبطیان مهاجر در آمریکا) ـ «موریس صادق» وکیل قبطی دادگستری ـ «تری جونز» کشیش قرآن‏سوز آمریکایی.


                        

یک فعال صهیونیست مقیم آمریکا با همکاری تعدادی از قبطیان مصری مهاجر در این کشور و «تری جونز» کشیش دیوانه آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی شرم آور در توهین به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام کردند.

این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[ص] رسول اسلام" معرفی شده یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود دیروز و در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.

این کشیش دیروز و طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[ص]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.

اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد.

شخصیت‏های مسلمان، مسیحی، قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در "قاهره" و "بنغازی"، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند.

 

به گزارش فارس: تولیدکننده فیلمی که باعث بروز تظاهرات شدید ضدآمریکایی در روز سه‌شنبه در کشورهای مصر و لیبی شد که دست کم یک کشته در بنغازی بر جای گذاشت، یک فرد اسرائیلی – آمریکایی است.

 این فیلم را «سام بازیل» تولید و کارگردانی کرده است که یک اسرائیلی – آمریکایی 54 ساله است که اصلیتش از جنوب کالیفرنیا می‌باشد و یک شرکت ساخت و ساز را اداره می‌کند.

این صهیونیست در گفت‌وگو با روزنامه وال استریت ژورنال با اهانت به اسلام گفت: «اسلام سرطان است».

این صهیونیست همچنین افزود که پنج میلیون دلار از یکصد یهودی برای حمایت مالی از این فیلم جمع آوری کرده است اما هویت این یهودی‌ها را اعلام نکرد.

به نوشته وال استریت ژورنال، این صهیونیست گفت که با 60 هنرپیشه و یک تیم 45 نفری برای تولید این فیلم در طول سه ماه در سال گذشته در کالیفرنیا کار کرده است و «یک فیلم سیاسی است نه فیلمی دینی».

وال استریت ژورنال نوشت: تری جونز کشیش جنجالی آمریکایی که یک نسخه از قرآن کریم را در آوریل گذشته آتش زد و واکنش‌های زیادی در بین مسلمانان برانگیخت نیز، از این فیلم حمایت کرده است.

این روزنامه افزود: جونز در بیانیه‌ای درباره فیلم گفت: «این تولیدی آمریکایی است که هدف از آن حمله به مسلمانان نیست؛ بلکه اظهار عقیده ویرانگر اسلام است».

کمک ۵میلیون ‌دلاری صهیونیست‌ها به سازنده فیلم موهن ‌به پیامبر(ص)

هدف از این توهین ها را تحریک مسلمانان و اعراب دانست و تاکید کرد که تولید این فیلم میزان انحطاط اخلاقی و فکری و دشمنی آنها با اسلام به عنوان دین دعوت کننده به فضیلت و پاکی و عفاف را نشان می‌دهد.

هنرپيشه اين فيلم (که در فيلم نقش مادر عايشه را ايفا مي کند) در اين باره گفت: من که در اين فيلم بوده ام هرگز و هرگز نمي خواسته ام به علت  اين فيلم به کسي آسيبي برسد. حالا که متوجه شده ام مسئله چه بوده است از اينکه در اين فيلم ايفاي نقش کرده ام و اين فيلم سبب مرگ يک نفر شده است کاملا حالم به هم مي خورد. اين رفتار بسيار غيرمنصفانه است. اينکه يک نفر جانش را از دست بدهد و خانواده اي داغدار داشند تاسف آور است. من نمي دانم چه بگويم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران: در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.

 

فیلم موهن

این فیلم مشمئز کننده با همکاری کشیش افراطی “تری جونز” عامل صهیونیست‌ها و حامی اصلی پروژه قرآن سوزی ساخته شده است.  فیلم موهن که به صورت آماتور و بی کیفیت تولید شده به وسیله تری جونز با همکاری ۲ مسیحی مصری و ۵۹ هنر پیشه درباره زندگی حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام ساخته شده که عمق دشمنی ” تری جونز” را با مسلمانان نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل آنکه شرکت یوتیوب بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی از جمله فیلم‌های افشاگرانه منتشر شده توسط مسلمانان مبنی بر دخالت صهیونیستها در پروژه قرآن سوزی و توهین به کتاب دینی مسلمانان را حذف کرده اما در این خصوص نه تنها  تابحال عکس العملی نداشته است بلکه انگار نمی‌خواهد این فیلم را از روی سرور خود حذف کند!

گفتنی است مدیریت وب سایت یوتیوب یک مرد ۳۳ ساله  به نام “سالار کمانگر” است که تابعیت امریکایی دارد! وی  از کارمندان شرکت گوگل است و در این سمت جانشین “چاد هورلی” مدیر سابق یوتیوب شده است.




از گذاشتن دانلود این فیلم معذوریم
بر رسول خدا حضرت محمد صلوات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترين قطعه از آلبوم " همين " با صداي رضا صادقي كدام است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1402
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1858
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 814
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 11,194
  • بازدید سال : 86,340
  • بازدید کلی : 1,595,973
  • کدهای اختصاصی
    خواندني هاي روز
    براي كاملتر شدن سايت تصميم گرفتيم كه از اين پس منويي با موضوع خواندني هاي روز راه اندازي كنيم تا كاربران بيشترين استفاده را از سايت پارس بيست كنند .
    در حال حاضر در حال طراحي اين قسمت ميباشيم